/Files/images/164923890_10160882406952166_6747212761896935037_n.jpg/Files/images/165110204_1815864208595415_7473225978941340472_o.jpg/Files/images/169331622_532002604453381_5730681364792479650_n.jpg/Files/images/163883336_171725364784619_7805025117580201220_o.jpg

/Files/images/изображение_viber_2021-02-17_20-31-26.jpg

УВАГА! УВАГА! УВАГА!

У зв'язку з трагічними обставинами, які сталися напередодні в одному із сіл Херсонщини, звертаємо увагу батьків: ПАМ’ЯТКА ДЛЯ БАТЬКІВ
1. Ніколи не залишайте дитину вдома саму, хоча б до 10-12 років. Пам’ятайте: може трапитися усе що завгодно, і достатньо тільки однієї фатальної випадковості, щоб потім пам’ятати про неї все життя. Будь-яка квартира містить масу небезпек для дитини. Їх спектр величезний: від мимоволі включеного газу або випадкової пожежі, що сталася в результаті короткого замкнення електропроводки, — до цілеспрямованого вторгнення чужої людини. Усе це може спричинити непоборні наслідки.
2. Ніколи не випускайте дитину саму на вулицю після 21 години, хоча б до 10-12 років, навіть улітку. Не залишайте дитину саму біля входу в магазин, у аптеку, відділення зв’язку, у дворі, навіть біля власного під’їзду. Також на дачі дитина ніколи не повинна сама гуляти за межами вашої ділянки. І тут може трапитися всяке, достатньо тільки однієї фатальної випадковості.
3. Наполягайте на тому, щоб ваша дитина на все життя чітко засвоїла: треба з підозрою ставитися до чужих людей. Увесь світ для дитини повинен жорстко ділитися на «своїх» і «чужих». Чужому не можна відкривати двері. З чужим нема про що розмовляти в дворі. Від чужого на вулиці не можна приймати подарунки. Із чужим не можна нікуди йти, сідати в автомобіль, виїжджати на автобусі і т. і. Із чужими людьми ніколи не можна сідати в один ліфт.
4. Виховуйте в дітей спостережливість. Повірте, вона буде корисна як для них, так і для вас. Дитина повинна вміти уважно дивитися на всі боки й помічати все, що відбувається навколо. Діти часто помічають те, що ми, дорослі, пропускаємо «поза очима». Навчіть дитину не просто спостерігати, а ще йрозповідати вам про все, що вона помітила незвичайного у дворі, на вулиці, навкруги, на дачі. Не виключено, що її дитячі спостереження приведуть вас до серйозних висновків.
5. Дитина повинна знати: усе, необхідне для неї, вона одержує від вас – батьків. У крайньому випадку, від когось, але у вашій присутності і, обов’язково, за вашим схваленням. Значить, нічого не можна підбирати на вулиці — ні яскравої іграшки, ні гарного папірця. Значить, ніколи й нічого не можна брати в незнайомих людей — ні морозива, ні тістечка, ні напоїв, ні цигарки, ні шприца.
6. Дитина не повинна приносити в будинок нічого з того, що вона все-таки може знайти у дворі або на дачі. Ні кинутої кимось іграшки, ні забутої авторучки, ні яскравої бляшанки, ні симпатичної пляшки, ні знайденої на лавці книги, ні викинутого кимось конверта з рідкісною маркою, ні бездомного собаки, ні приблудної кішки. Усе це може бути джерелом реальної або потенційної небезпеки.
7. Ніякі дитячі сльози ніколи не повинні стати мотивом для того, щоб ви послабили пильність. Ваше слово завжди повинно значити саме «ні», а не «мабуть». Дитина повинна твердо знати й розуміти слова «можна» і «не можна». Усе, що ви визнаєте припустимим для дитини (нова іграшка, собака, кішка), повинне пройти через ваші руки, бути перевірено вами й відповідним чином оброблено.
8. Навчіть дитину не розповідати «першому зустрічному» про ваш сімейний статок, місце роботи й посади батьків.

Шановні батьки

та відвідувачі школи!

Під час адаптивного карантину перебування в приміщенні школи суворо ЗАБОРОНЕНО.

Дякуємо за розуміння і бажаємо всім здоров’я.

Адміністрація школи

/Files/images/tiger-1596802676.jpg/Files/images/137523938_3976906842348972_6268381875356362067_o.jpg

У ЧАС КАРАНТИНУ НЕ ЗАЛИШАЙТЕ ДІТЕЙ САМИХ ВДОМА І СПІЛКУЙТЕСЬ ІЗ НИМИ.

Діти дуже емоційно прив’язані до батьків, то ж не впадайте в паніку щодо коронавірусу і пояснюйте усе малечі.

Діти дошкільного і середнього віку мусять лишатись з дорослим.

Якщо йдеться про дитину дошкільного віку, то вона не може залишатися сама. Так само дитина середнього шкільного віку не може доглядати дошкільнятко. У неї ще не сформована відповідальність, а увага може відволіктись на якусь забавку і буде втрачено контроль за малечею.

Взагалі малих дітей навіть небезпечно лишати самих. Їм в будь-який момент може стати нудно – і тоді вони можуть взятись до якихось заборонених предметів чи занять.

Єдина адекватна порада у такій ситуації – знайти дорослу людину з числа рідних, чи знайомих, яка могла б доглянути дитину.

Перевірте дітей на відповідальність і залиште їм цікаві завдання.

Якщо ж доведеться залишати вже старшу дитину саму, то тут батьки повинні розуміти, на скільки дитина вміє сама себе зайняти. Якщо у неї ще немає такої здатності, тоді вона ще не підросла і не можна її залишати. Якщо ж вже достатньо розвинута – то в сучасному світі у дітей достатньо розваг.

Крім того, дитині треба дати якісь завдання (помити посуд, попилесосити, підлити квіти). Навіть, якщо вона не захоче зробити цього, то буде відчувати цей обов’язок і він буде червоною ниткою проходити через її день. До того ж, завдання будуть підштовхувати до того, що діти шукатимуть альтернативні заняття, щоби не виконувати цих обов’язків. У цьому головне, щоби у дітей було відчуття наповненості, значимості дня, відчуття якихось перемог, щоби їх потім похвалили за щось.

Три тижні - це доволі багато, якщо дитину тримати на карантині. Все ж для неї це стрес, бо вона буде переважно перебувати у замкнутому просторі і з купою обмежень.

Тому дітей треба виводити гуляти, де не має великого скупчення людей.

Добре зважте, чи брати дітей із собою на роботу.

Все залежить від виду роботи батьків. Якщо це людне місце, до того ж добирання громадським транспортом – то це ще гірше, ніж школа. Звісно, якщо є окремий кабінет, простір та умови для розваг – то можна звісно ж.

Але слід пам’ятати, що дитина постійно буде вимагати уваги до себе. І треба добре зважити, чи така можливість буде.

ПОРАДИ БАТЬКАМ ПСИХОЛОГІЧНОЇ СЛУЖБИ ШКОЛИ

· Організуйте для вашої дитини правильний розпорядок дня, дотримуйтеся його щодня;

· Організуйте щоденну навчальну годину, оберіть постійний час та повторюйте навчальний матеріал, читайте книжки;

· Постійно говоріть із дитиною (контролюйте вимову та правильність побудови висловлювань);

· Спостерігайте за поведінкою дитини, якщо у неї виникають труднощі, тоді допомагайте їх розв’язувати, підтримуйте;

· Поважайте дитину як особистість;

· Будьте послідовними у своїх вимогах;

· Виявляйте свою любов до дитини, дайте зрозуміти, що любитимете її за будь-яких обставин.

· Найбільше дітям потрібна ваша увага. Відчуття, коли береш тата чи маму за руку, не замінити гаджетами, це ніколи не вдасться отримати з комп’ютерної гри. Як батькам нам потрібно встигнути це дати.

· Придумайте разом з дитиною, чим можна зайняти час (вечір для сімейного дозвілля)

· Окрім гаджетів, гарно буде звернути увагу дитини на те, що можна щось робити своїми руками. І допомогти дитині це щось зробити.

· Норми часу, які бажано дотримуватися під час сидіння за комп’ютером, гаджетами:
5 років — 1 година на день
6 років — 1 година 15 хвилин на день
7-9 років — 1,5 години на день
10-12 років — 2 години на день
13-14 років — 2,5 години на день
15-16 років — 3 години на день

· Не використовуйте комп’ютер замість няні. Слідкуйте, щоб час, проведений за комп’ютером, йшов дитині на користь та сприяв його розвитку.

· Дозволяйте грати тільки в ті комп’ютерні ігри, які мають навчальний і розвивальний характер: стимулюють розумові процеси, розвивають логіку, тренують пам’ять і увагу. Електронні уроки викликають у дітей жвавий інтерес, вони з великим задоволенням освоюють різноманітні логічні завдання та навчальні програми. Попередьте його також про можливу небезпеку спілкування з невідомими людьми в соціальних мережах і на форумах.

Кiлькiсть переглядiв: 173